דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבנות את עסק שלך ב Herbalife בדרך קלה ומהירה 

מאת    [ 09/01/2009 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 2290 פעמים ]


כאשר אתה מתחיל את העסק שלך ב Herbalife אתה רוכש את המוצרים של החברה בסיטונאות. בדרך כלל בחברות ישנות כמו Herbalife אתה תידרש לקנות הרבה מאוד מוצרים, החברה והחונך שלך יאמרו לך שאתה צריך אותם כדי שתוכל לחלק לאנשים דוגמיות וכדי שיהיה לך עודף שאותו תוכל למכור והרוויח כסף.
למרות שאני לא מסכים עם הגישה הזו, אני בכל זאת אעזור למי שעדין רוצה ללכת ולמכור את המוצרים של Herbalife .
אלו הצעדים שאתה צריך לעשות לפני שאתה מצטרף להזדמנות, אבל אם כבר הצטרפת - תוכל לעשות אותם עכשיו.
קודם כל אתה צריך לזהות מי הוא השוק שאליו אתה צריך לפנות עם המוצרים שלך ועם ההזדמנות שלך.
אתה הרי נמצא בחברת WELLNESS שמוכרת מוצרי הרזייה, לכן ברור לך שאתה צריך לשווק מוצרי הרזייה לאנשים עם בעיות משקל. אתה יכול לפנות למכרים שלך שנמצאים במכון כושר במטרה לחטב את הגוף, לאנשים שמודעים לחשיבות של בריאות טובה, לאימהות אחרי לידה ועוד...
אתה חייב למצוא את האנשים שירצו את המוצר שלך אם אתה רוצה למכור ולהיפתר ממנו.

לגבי ההזדמנות שלך, לדעתי ההזדמנות של Herbalife היא לא משהו ויש הרבה יותר הזדמנויות שהן אטרקטיביות מאשר של Herbalife , לכן רוב השיווק של Herbalife הוא שיווק שנע סביב המוצרים ופחות סביב ההזדמנות לחופש כלכלי. לכן אני מציע לך להתרכז בשיווק של המוצרים, הלקוחות שלך שהפכו ללקוחות קבועים ירצו בדרך כלל לקחת את השלב הבא ולהרוויח כמה שקלים ממכירה של המוצרים בדיוק כמוך.

אם אתה תפנה לחברים והמשפחה שלך עם ההזדמנות העסקית של Herbalife , תצפה לקבל מהרוב כתף קרה, חלק מהם אפילו יגידו לך שאתה השתגעת משום שהמוניטין של חברת Herbalife בישראל הוא לא ממש טוב. היו הרבה מאוד חקירות על המוצרים שלהם וחלק מהם התגלו כמזיקים לכבד. אני בטוח שהיום הבעיות במוצרים תוקנו אך הזיכרון של הציבור נשמר. לכן אל תיבהל אם אתה מקבל תגובות קצת קיצוניות.

השלב הבא הוא לצאת ולפנות לכל האנשים שאתה חושב שירצו את המוצרים שלך. אין דרך לברר האם הם מעוניינים במוצרי ההרזייה של Herbalife חוץ מלשאול אותם או לברר איתם את העניין.
אני מציע לך לא לגשת אל אנשים ולהגיד להם " הי אתה שמן, אולי אתה רוצה לקנות מוצרי ההרזייה ממני ב 400 שקל כדי שתוכל להיראות טוב"
כמובן זה לא יעבוד, איך אתה תרגיש אם מישהו יגיד לך דבר כזה. כמובן שאתה כבר יודע את זה, אך למרות זאת, הרבה מאוד אנשים "משדרים" את המסר הזה אל הלקוחות שלהם גם אם הם לא אומרים את המילים הללו ישירות.
לכן הדרך הכי טובה כדי לקדם את המוצרים שלך היא דרך אמצעי חשיפה, חוברת, מגזין או אתר אינטרנט שמספק מידע על המוצרים שלך.
תעביר את המידע שלך ללקוחות שלך ותן לכלים לעשות את העבודה בשבילך. זו השיטה הכי טובה כדי להגיע למכירות. ככה אתה לא תצטרך לזכור את כל הרכיבים שבמוצר, לא תצטרך להעמיד פנים שהפכת להיות מומחה להרזיה, אתה יכול לשבת בבית ולראות סרט בזמן שהלקוחות שלך מקבלים את כל המידע מאתר האינטרנט של החברה.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך בהרבלייף, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד

איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב